Zawiodłem się na Netii. Nie polecam

Zawiodłem się na Netii. Nie polecam

Postprzez pablitto 7 maja 2016, o 11:29

Chciałbym opisać swoją historię związaną z Netią. Mimo, że długo miałem nadzieję, że nie będę musiał czegoś takiego pisać i wcale nie chciałem tego robić, musze niestety potwierdzić opinię jaka przeważa na tym forum. Netia ma niewiele wspólnego z uczciwą firmą.
Jakieś pół roku temu postanowiłem rozszerzyć listę oglądanych programów tv o programy nc+.
Ponieważ moja umowa z dotychczasową kablówką była już bezterminowa postanowiłem rozważyć ofertę innych firm.
Trafiłem wówczas m.in. na ofertę Netii. Netia prowadziła wówczas dość agrestwną akcję reklamową, m.in.dotyczącą też nc+.
W nogocjacjach rodzinnych została wybrana lista pakietów tv i z tą listą w ręku zadzwoniłem do konsultanta Netii.
Konsultant przedstwił mi dość ciekawą ofertę, cena za listę wybranych przeze mnie programów wraz z internetem max. 20 MBit była dość atrakcyjna. Dodatkowo przez pół roku 2 zł/mies.
Na podstawie tej oferty zdecydowałem się na Netię i poprosiłem o przybycie instalatorów. Pojawili sie u mnie jakieś 3 tygodnie po rozmowie z konsultantem.
Oni mieli jakieś swoje terminy, mi tez nie zależało na czasie bo byłem jeszcze w okresie wypowiedzenia umowy z poprzednią kablówką. Kilka dni po zainstalowaniu internetu, dostarczeniu sprzętu i oczywiście podpisaniu umowy dotarła do mnie informacja, że zmieniła się nazwa i oczywiście zwiększyła się cena pakietu nc+.
Nagle okazało się, że wybrane przeze mnie pakiety w międzyczasie podrożały w sumie o 10 zł miesięcznie. Oczywiście przed podpisaniem umowy nikt nie raczył mnie o tym poinformować. Niby to tylko 10 zł ale przez 1,5 roku trochę się uzbiera.
Dodatkowo, niestety okazało się również, że internet, który miał się zbliżać do 20 Mbit oscyluje między 10-11 Mb i to przy wyłączonym dekoderze tv, przy włączonym jest to co najwyżej 8-9. I brak technicznych możliwości więcej. Wcześniej konsultant na postawie adresu stwierdził, że spokojnie może być 20 Mb. I tak też jest w umowie.
Ponieważ przez pierwszy miesiąc i tak obowiązuje pełen zakres dostępnych programów, negocjacje dot. ceny pozostawiłem sobie na moment wyboru (ustawienia wybranych) pakietów.
Przedstawiłem wówczas konsultantowi problem z podwyżką ceny i otrzymałem potwierdzenie (w korespondencji na stronie Netii), że jeśli na początku ustaliłem z konsultantem określoną cenę, to po półrocznym okresie promocyjnym będzie obowiązywała taka właśnie cena. Jakież było moje zdziwienie, kiedy otrzymałem ostatnio rachunek.
Na rachunku oczywiście cena po podwyżce. Złożyłem reklamację. Rozpatrzona oczywiście odmownie, z informacją, że jeśli posiadam udokumentowaną korespondencję z konsultantem, informującą o pierwotnej niższej cenie to rozważą reklamację ponownie.
Nie nagrywałem tej rozmowy, wierzyłem, że mam do czynienia z poważną firmą.
Na domiar złego bywa, że wielokrotnie w ciągu dnia rwie się internet, na ok. 30 sekund, czasem dłużej, czasem krócej. Jeśli ogląda się w tym czasie tv to potrafi to nieźle zirytować. Po zgłoszeniu problemu, od kilku dni troszkę się poprawiło, ale i tak to się jeszcze zdarza.
Nie wiem co z tym dalej, najchętniej bym tę umowę zerwał. Po tych doświadczenia oczywiście odradzam Netię, ja w każdym razie żałuję już, że wybrałem jej ofertę. W poprzedniej kablówce miałbym w tej chwili cenę podobną, internet miałby taką szybkość jaka jest w umowie, a nie pamiętam, żeby w przeciągu wielu lat korzystania z tv i internetu były jakiekolwiek przerwy (poza serwisowymi w nocy) w jego dostawie.
Jeszcze jedna informacja, która może czasem okazać się istotna: obraz tv w Netii jest opóźniony ok 40-50 sek w stosunku do tego z kablówki czy dekodera naziemnej tv cyfrowej (tak jak tv przez internet). Taki niby drobiazg ale czasem może przeszkadzać.
Pozdrawiam
pablitto
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 sie 2015, o 20:58

Powrót do Usługi na linii (przewodowej) Netii


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron