UWAGA!!! Konto online i nieistniejące oferty

UWAGA!!! Konto online i nieistniejące oferty

Postprzez miloszbloger 10 sty 2016, o 19:47

Witam

Chciałem przestrzec przed wybieraniem promocyjnych ofert na koncie online netii
.
Moja stara umowa na internet dobiegała do końca i właśnie na koncie online otrzymałem specjalną ofertę na nowy okres.
Długo się nie zastanawiałem, bo cena była bardzo atrakcyjna. Otrzymałem potwierdzenie na e-maila. Niestety w dniu rozpoczęcia nowego okresu, nic się nie zmieniło. Zadzwoniłem na BOK i poinformowano mnie, że nie widzą takiej oferty.
Złożyłem reklamację, załączając wszystkie screeny dotyczące przedstawionej mi oferty. Po paru dniach zadzwoniła do mnie pani i powiedziała, że reklamacja nie została uwzględniona. Przekonywała mnie że to "system" się pomylił. Wyobrażacie sobie? Ich logika myślenia jest taka, że to system napisał ofertę, następnie sobie ją potwierdził na emaila a na końcu zorientował się, że się pomylił i wynajął pracownika firmy netia, a by mnie o tym poinformował.

Ja jeżeli się pomylę się z ceną np. na aukcji allegro, to niestety muszę sprzedać towar w cenie w jakiej komuś ją zaproponowałem. Nawet gdyby to była cena bardzo dla mnie niekorzystna. W innym przypadku otrzymuję negatywa i mam problemy.

Pamiętajcie w netii nic nie jest pewne !!!!!
miloszbloger
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 sty 2016, o 19:25

Re: UWAGA!!! Konto online i nieistniejące oferty

Postprzez pablitto 3 paź 2016, o 18:19

U mnie zadziałało to wg podobnego schematu. Konsultant w czasie rozmowy telefonicznej, za podanie danych adresowych zaproponował specjalną atrakcyjną ofertę, której potem w żaden sposób nie "widziała" Netia. Na dodatek przed podpisaniem umowy zwiększyła się cena jednego z pakietów, o czym zupełnie nie wiedzieli monterzy Netii, którzy przyszli zainstalować usługę i przynieśli umowę. W ten sposób płacę więcej i nie jest to w żaden sposób oferta atrakcyjna. Reklamacja też została rozpatrzona negatywnie z informacją, że gdybym posiadał zapis rozmowy to ewentualnie mogliby rozpatrzyć jeszcze raz. Ja nie mam nagrania ale oni mają z pewnością. Na dodatek ostatnio mam spore problemy z netem. Prędkość chwilami spada do ok. 1 Mb/s (przy 20 Mb na umowie). Obraz tv wtedy zatrzymuje się bo ten net nie jest wtedy w stanie w żaden sposób uciągnąć obrazu HD. Nigdy więcej Netii, czekam tylko na zakończenie umowy i żegnaj nieuczciwa firmo.
pablitto
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 sie 2015, o 20:58


Powrót do Usługi na linii (przewodowej) Netii


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron