przeniesienie lini

przeniesienie lini

Postprzez misia 29 cze 2016, o 19:32

Mam mały problem i nie wiem jak go ugryźć, mam umowe z Netią a,że trochę się podziało w moim życiu chciałam przenieść nr bo musiałam się przeprowadzić, niby linia jest ale numeru nie można przenieść netia mówi, że orange się nie zgadza a orange mówi ,że to sprawa netii i ona ma zadbać o swojego klienta ,problem tkwi w tym ,że w październiku podpisałam na dwa lata umowe a w lutym dostałam list ,że mam się wyprowadzić z domu w ktorym mieszkałam ,w sumie z netią mi sie dość dobrze współpracowało do momentu starania się o przeniesienie nr poprostu zaczęły się schody teraz płace abonament i nie korzystam z usług nie wiem co zrobić dalej :( dla mnie byłoby fajno ,żeby jednak nr przenieść ale w tej sytuacji bede musiała rozwiazać umowe tylko dlaczego ja mam płacić kare ?:( może ktoś doradzi lub był w podobnej sytuacji ?
misia
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29 cze 2016, o 19:22

Re: przeniesienie lini

Postprzez monika2222 8 sie 2016, o 22:39

Jeżeli chodzi o przeniesienie lini według regulaminu operator umożliwia przeniesienie usług jeżeli są możliwośći techniczne na danym adresie jeżeli nie ma netia swiadczy usługi na dotychczasowym adresie Dlaczego ?? Ponieważ w chwili podpisania umowy najbardziej interesują możliwości techniczne na pierwotnym adresie jeżeli umowa zostałą ci wypowiedziana mozesz to przedstawić w celu umożenia opłat za zerwanie usług jeżeli to się powiedzie to równiez nalezy pamiętać o odesłaniu sprzętu ponieważ tu jest 14 dni od dezaktywacji usług
monika2222
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8 sie 2016, o 22:35


Powrót do Usługi na linii (przewodowej) Netii


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron