Problem z przeniesieniem numeru

Problem z przeniesieniem numeru

Postprzez Tenmen 10 sie 2016, o 22:19

Witam zmieniłem operatora na Netię i bardzo żałuję, po rozmowach z konsultantem ustaliłem co i za ile dostałem email z wykazem i końcową kwotą, a gdy przyszło do płatności okazało się że kwota jest wyższa.Największe jednak kłopoty mam przy przeniesieniu numeru od mojego poprzedniego operatora,po 2 tygodniach po podpisaniu umowy zadzwoniłem żeby się dowiedzieć co z moim numerem,dowiedziałem się że nie podpisałem wniosku (którego nie dostałem),przysłano mi wniosek szybko podpisałem i odesłałem, po tygodniu zadzwoniłem i dowiedziałem się że mój nr.został przejęty przez mojego poprzedniego operatora, następnie po konsultacjach dowiedziałem że jednak nie, że już za 2 tyg(sic !!!) będę miał swój nr. z powrotem. Dzisiaj dostałem wiadomość-W kwestii przeniesienia numeru .... wyjaśniam,że Operator Dawca odmówił nam przeniesienia numeru ze względu na fakt,iż numer jest nieaktywny. Wyjaśniam,że nie mamy możliwości przejęcia nieaktywnej linii. Dodam, że Vectra zwróciła już numer do operatora macierzystego. W związku z tym umowa w części dotyczącej przeniesienia numeru została wypowiedzenia 9 sierpnia 2016 r. Bardzo mi przykro.
Nadmieniam że mam ZŁOTY numer bardzo atrakcyjny...sprawa trafi do UOK.
Dodam jeszcze takie bolączki jak nieczytelne menu czyli bardzo małe napisy w TV co dla ludzi ze słabym wzrokiem jest dużym kłopotem,oraz nie możność organizacji kanałów telewizyjnych pod wzg.tematyki.
Tenmen
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 sie 2016, o 22:13

Powrót do Usługi na linii TP


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron