Problem z Netią - rozwiązanie umowy ?

Re: Problem z Netią - rozwiązanie umowy ?

Postprzez tomcio55 24 lut 2015, o 10:50

Netia - trzymać się od nich z daleka. Umowę miałem podpisaną od 31.12.2014 - ale miałem czekać dopóki z Orange się dogadają i łącze przepną. To czekałem grzecznie, aż zaczęli mi przysyłać faktury za usługę której nie mam. Podobno jakiegoś urządzenia od kuriera nie odebrałem, podobno cały czas do mnie dzwonili i to moja wina. Rozwiązanie umowy - kara (ciekawe za co?) 500 zł. Cóż, zostaje mi spotkać się z nimi w sądzie. Orange był trochę droższy, ale jakoś problemów z nimi nie było. Najbardziej mnie wkurza że bezczelnie kłamią, a panienka w tej infolinii to jakaś tępa idiotka...
tomcio55
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 lut 2015, o 10:48

Re: Problem z Netią - rozwiązanie umowy ?

Postprzez tomcio55 11 mar 2015, o 16:50

Łał, po prawie 3 miesiącach od obowiązywania umowy podpięto mi łącze :) Oczywiście faktury za czas gdy nie miałem neta mam zapłacić :) A figa. Z tymi fakturami to w ogóle są jakieś jaja. Niby miałem płacić około 60 zeta miesięcznie, za luty tak przyszło, ale za marzec im wyszło ponad 70 zeta. Jakaś podwyżka?
tomcio55
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 lut 2015, o 10:48

Re: Problem z Netią - rozwiązanie umowy ?

Postprzez tomcio55 14 kwi 2015, o 17:13

Ja nie wiem czemu tak w Polsce jest że po dobroci nic się nie załatwi. Jak próbowałem grzecznie to od razu mnie olali, kazali płacic bo jak nie to jakieś kary. Trzeba było użyc więc słów uważanych za obelżywe, poszło do nich pismo w których rozwiązuję umowę z ich winy naszpikowane inwektywami. I co? I telefon że przepraszają, że miałem rację, anulują zaległe faktury i nawet miesiąc neta za darmo dają, do tego nawet od razu zlikwidowali mi ten naciągarski bezpieczny internet i anulowali opłaty. Fajnie, tylko czemu wpierw trzeba było im nabluzgac?
tomcio55
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 lut 2015, o 10:48

Re: Problem z Netią - rozwiązanie umowy ?

Postprzez krzyszo 1 gru 2016, o 17:56

JEST BARDZO DOBRY POWÓD ŻEBY BEZPROBLEMOWO ROZWIĄZAĆ UMOWĘ;

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że 1 stycznia 2017 roku, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wchodzi w życie Rozporządzenie (dalej "Rozporządzenie") Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2120 z dnia 25 listopada 2015 r. ustanawiające środki dotyczące dostępu do otwartego internetu oraz zmieniające dyrektywę 2002/22/WE w sprawie usługi powszechnej i związanych z sieciami i usługami łączności elektronicznej praw użytkowników, a także rozporządzenie (UE) nr 531/2012 w sprawie roamingu w publicznych sieciach łączności ruchomej wewnątrz Unii.

Nowe Rozporządzenie wprowadza korzystne dla abonentów rozwiązania: ustanawia, na obszarze Unii Europejskiej, jednolite zasady równego dostępu do otwartego internetu oraz związane z tym prawa użytkowników końcowych i obowiązki dostawców usług dostępu do internetu. Równocześnie wprowadzony został nakaz, aby dostawca usługi dostępu do internetu traktował każdy ruch równo, bez dyskryminacji, ograniczeń, czy ingerencji bez względu na nadawcę lub odbiorcę, konsultowane lub rozpowszechnianie treści, wykorzystywane lub udostępniane aplikacje lub usługi, lub też urządzenia końcowe, a środki zarządzania ruchem stosowane przez dostawcę były przejrzyste, niedyskryminacyjne i proporcjonalne oraz nie powinny być podyktowane względami handlowymi. Zakazane zostały również wszelkie praktyki zarządzania ruchem wykraczające poza odpowiednie środki zarządzania ruchem, które blokują, spowalniają, zmieniają, ograniczają, faworyzują lub ingerują w odpowiednie treści, aplikacje lub usługi, lub określone kategorie treści, aplikacji i usług, lub też pogarszają ich jakość, chyba, że takie środki są uzasadnione i przewidziane w Rozporządzeniu.

Uwzględniając konieczność dokonania modyfikacji we wzorcach umownych oraz poinformowania Abonentów na podstawie art. 60 a ust. 3a oraz art. 61 ust 5 1 Ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1800), wprowadzamy zmiany do obowiązujących u Operatora Regulaminu, Umów oraz Cennika wynikające z wejścia w życie nowego Rozporządzenia.

Jednocześnie informujemy, że Abonent do dnia wejścia w życie proponowanych zmian może doręczyć Operatorowi pisemne wypowiedzenie Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w przypadku braku akceptacji propozycji zmian. Uprawnienie to dotyczy braku akceptacji zmian tak Regulaminu, Umowy, jak i Cennika.

Brak pisemnego oświadczenia Abonenta w powyższym terminie oznacza akceptację zmian. W przypadku wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych związanej z ulgą przyznaną Abonentowi, Operator naliczy Opłatę Wyrównawczą, ze względu na fakt, iż zakres zmian wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa (art. 60 a ust. 3 punkt 1 Ustawy Prawo telekomunikacyjne).
krzyszo
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 17:53

Poprzednia strona

Powrót do Usługi na linii TP


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron