Problem z internetem (Netia)

Problem z internetem (Netia)

Postprzez dcinternet 12 gru 2016, o 20:31

Cześć, mam niemały problem z internetem. Posiadam abonament w Netii (internet 100mb/s + telefon + telewizja), ale nic nie działa tak jak powinno – myślę, że to wszystko przez bardzo wolny internet. Czym spowodowany? No właśnie tutaj potrzebuję pomocy ... Od Netii dostałem ten Netia Spot, pierwszy problem: po podłączeniu kabla telefonicznego (linia TP) do Netia Spot – światełko przez chwilę miga na czerwono (tak jakby próbował się połączyć), ale nie łączy się i zostaje czerwone światełko. Tego do końca nie rozumiem, jak napisane w instrukcji tak jest podłączone, ale nie działa. Omijam problem tak, że zostawiam podłączony stary modem (Speedstream 4100) i początkowo podłączałem do Netia Spot... Telewizji nie dało się oglądać, download ~10mb/s, upload ~0,5mb/s, ping 50-60.
To jeszcze inne podłączenie: Speedstream 4100 + router D-LINK DIR-300. Bardzo nieznaczna poprawa, download 10,5mb/s, upload 0,6mb/s, ping 45. Ale nie tak powinno być. Macie jakieś pomysły co powinienem zrobić, żeby uzyskać chociaż 20mb z tych 100mb? Przestarzały modem może mieć tak duży wpływ na prędkość internetu? Nie jestem w stanie tego sprawdzić, bo Netia Spot nie może się połączyć (konfiguracja i podłączenia robione raczej dobrze). Pomóżcie, dzięki.


Obrazek
dcinternet
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12 gru 2016, o 20:21

Re: Problem z internetem (Netia)

Postprzez mantra 10 kwi 2017, o 08:32

Najlepiej to skontaktuj się z obsługą klienta.
mantra
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 08:30


Powrót do Usługi na linii TP


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron