Kompetencje techników z netii

Kompetencje techników z netii

Postprzez polska753 19 sie 2014, o 15:15

Postanowiłem opisać swój przypadek bo jest to śmiech na sali. Zacznę od początku. Jeszcze niedawno miałem umowę z dialogiem na 10mb. Po zakończeniu umowy podpisałem umowę z netią na internet do 20mb/s gdyż tylko taką prędkość mogli mi zagwarantować(podczas rozmowy z konsultantem). Okej cena niższa, prędkość większa do tego ciekawa oferta z telefonem - czemu nie. Przyjeżdża technik z netia spotem. Podłącza i wszystko działa. Na koniec pada moje pytanie "Nie wie pan jakie maksymalnie mogę osiągi?". Jego odpowiedź zwaliła mnie z nóg. "Spokojnie 50mb/s". Po jego wyjściu telefon na infolinie gdzie pani mnie poinformowała, że rzeczywiscie jest taka opcja. Aneks do umowy, za 2 dni przyjeżdża ten sam technik(i tutaj zaczyna się ciekawa część). Oczywiście przynosi mi kolejny ruter, tym razem już pod vdsl, mówi że tamten moge oddać w punkcie obsługi. Podłącza, mówi że prędkość się ustabilizuje w przeciągu 6h. Po ponad 8 godzinach nie miałem większej prędkości niz 40/2. Telefon na infolinie - "w przeciągu 48h skontaktuje się z panem technik". Dałem im tydzień i zero kontaktu a prędkość taka sama. Dzwonie po raz kolejny i słysze, że zgłoszenie zostało zamknięte z powodu prac na tamtejszych liniach i uznali, że problem został rozwiązany(nikt nawet się ze mną nie skontaktował czy tak się stało). Kolejne zgłoszenie, konsultant nakazał czekać 48h. Po rozmowie z konsultantem coś mnie tknęło i otworzyłem pudełko z ruterem z netii. Patrze hm inny zasilacz. Chwila konsternacji. Podchodze do rutera i co się okazuje - pan technik podłączył nowy ruter(vdsl) do zasilacza od rutera adsl gdzie różnica napięć wyjściowych była 3v!! Oczywiście jak można się spodziewać po podmienieniu zasilaczy synchro wskoczyło na 55/5.5. Ciekawi mnie tylko czy pan technik wszystkim tak przepina rutery... Od teraz wiem, że trzeba patrzeć im na ręce co robią i sprawdzić 3 razy zanim się ich wypuści czy wszystko działa gdyż na ich kolejną wizytę czy kontakt nie ma co liczyć.
polska753
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19 sie 2014, o 15:04

Powrót do Usługi na linii TP


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron