Obnizenie predkosci z 20 do 10 Mbit

Obnizenie predkosci z 20 do 10 Mbit

Postprzez Waldek 23 sie 2013, o 19:49

Opisze tu mój problem z internem z Netii na łączu TP. Póbowalem wyjaśnić sprawe przez infolinie ale poległem. Mniej więcej od dnia 15.01.2013 bylem szczesliwym posiadaczem internetu o przepustowosci do 20 Mbit synchronizacja byla ok predkosc uzyskiwana na testach ok 17-18 Mbit łącze stabilne bez zrywani czy coś wtym stylu. Nie zgłaszałem żadnych usterek. Aż 13.08.2013 zostalem rozłączony ( brak synchronizacji ) oczywiscie zgłosiłem awarie. Na drugi dzień przyszedł technik podłaczyl sie pod moją linie i stwierdził ze na tym łączy nie pójdzie 20Mbit i załaczył synchronizacje na 10Mbit i tyle go widziałem. Zglosiłem obniżenie predkości, zgłoszenie zostało przyjete. W poniedziałek 19.08.2013 dostałem sms " dział techniczny informuje że na łączu został uruchomiony mechnizm stabilizujacy na czas 48h . Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałośc." (Synchronizacja caly czas na 10Mbit Data rate 12448 kbps) Dzis po moim telefonie z zapytaniem kiedy osiagne pełna predkosc otrzymalem informacje ze łącze jest stabilizowane. Po okolo 10 minutach przyszedl sms "Dzial techniczny informuje o zakończeniu zgłoszenia technicznego. Uzyskiwana predkość jest maksymalna na jakąpozwala łącze" Oczywiscie dzwonilem ze to chyba jakies zarty ze z dnia dzien moje lacze pogorszylo sie tak drastycznie ale dzial techniczy i cala reszta ma to głeboko w d....! Moje pytanie co moge zrobic zeby zostaly przywrócone poprzednie parametry łącza.? Jak to możliwe ze z dnia na dzien moje łącze uleglo tak drstycznej degradcji? I czy stabilizacj łącza niepowinna odbywac sie na synchronizacji na 20Mbit?

Otomoje parametry łącza

SNR Margin : 18.3. 5.6 db Line Attenuationj: 23.0. 10.6 db Data Rate : 12448 1027 kbps Max Rate : 23496 1028 kbps POWER : 0.0 11.3 dbm

Skantarek pokazuje ze moge miec 20Mbit
Waldek
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23 sie 2013, o 19:46

Re: Obnizenie predkosci z 20 do 10 Mbit

Postprzez cute_Peter 24 sie 2013, o 13:48

Nie jestem technikiem. Natomiast jako prawnik mogę doradzić reklamacje. Proszę opisać swoją sytuacje i nie prosić a żądać przywrócenia dawnej przepustowości łącza. Jeśli tak się nie stanie proszę w piśmie (wysłanym listem poleconym: koszt to jedynie 3.80zł) zaznaczyć, że poprosi Pan o interwencje Prezesa UKE. Myślę, że powinno poskutkować. Jeśli nie proszę napisać prośbę o interwencje do Delegatury urzędu komunikacji elektronicznej w swoim województwie. Można też napisać do Powiatowego Rzecznik Konsumenta lub Federacji Konsumentów (oddział w województwie).

Swoją drogą jest to nie możliwe aby prędkość internetu tak zmalała w tak szybkim tempie. Netia może próbuje na Panu oszczędzać lub podłączyła zbyt wiele osób do centrali z, której Pan korzysta. Konsultanci są niekompetentni - to standard. Gdybym udostępnił tu wszystkie swoje nagrania rozmów z nimi, większość z was miała by niezły ubaw...

Jeśli po złożeniu reklamacji i potem interwencji UKE okaże się, że internet nie może być szybszy to proszę domagać się obniżenia rachunków o połowę (ew. zredukowania ich do kwoty, którą płacą abonenci posiadający 10 MB/s) lub twardo żądać rozwiązania umowy z winy Netii.
Mam złą wiadomość- do tej pory właściwy minister nie określił minimalnych przepustowości internetu jakie powinien zagwarantować operator w przypadku spadku transferu. Minęło już 7 mc od wejścia w życie nowelizacji ustawy! Co za tym idzie reklamacja może nie być uwzględniona!

Warto pamiętać, iż:

1. JEŚLI REKLAMACJA NIE ZOSTANIE ROZPATRZONA W CIĄGU 30 DNI LICZĄC OD DNIA JEJ DOSTARCZENIA OPERATOROWI (np.Netii) TO PRZYJMUJE SIĘ, ŻE WASZE ROSZCZENIA ZAWARTE W REKLAMACJI OPERATOR
MUSI UWZGLĘDNIĆ W CAŁOŚCI! UZNAJE SIĘ JEDNAK REKLAMACJĘ ZA ROZPATRZONĄ JEŚLI OPERATOR 30 -TEGO DNIA WYŚLE WAM SWOJĄ ODPOWIEDŹ NA REKLAMACJE.

2. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi , płatnej okresowo abonentowi przysługuje odszkodowanie w
wysokości 1/15 średniej opłaty miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech
okresów rozliczeniowych, jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy.

3. Odszkodowanie nie przysługuje, jeżeli w okresie rozliczeniowym łączny czas przerw był
krótszy od 36 godzin.


4. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła przerwa w
świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12 godzin, abonentowi
przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej.


WSZYSTKIE ROZMOWY Z NETIĄ NAGRYWAJ. TRZYMAJ TEŻ CAŁĄ KORESPONDENCJĘ Z NIMI DO KOŃCA TRWANIA UMOWY!

Więcej porad jak postępować z Netią napisałem w swoim poście: netia-oszukuje-i-naciaga-klientow-uwaga-t240.html

PAMIĘTAJCIE, ŻE TAK DŁUGO JAK POZWOLICIE NA TO ABY PARLAMENT TWORZYŁ PRAWO NIEJASNE, BYLE JAKIE I DZIADOWSKIE TAK DŁUGO BĘDZIECIE OSZUKIWANI PRZEZ SWOICH OPERATORÓW (Netię i innych).
PISZCIE APELE O ZMIANĘ PRAWA TELEKOMUNIKACYJNEGO I "PRAWA KONSUMENCKIEGO" DO PREZYDENTA, PREMIERA, POSŁÓW,MINISTRA, INNYCH - TO NIC NIE KOSZTUJE. MOŻE JAK PRZECZYTAJĄ 100 LISTÓW TO SIĘ NAD WASZĄ PROŚBĄ POCHYLĄ. NIE TAK DŁUGO WYBORY
;)

PROŚCIE TEŻ ZNAJOMYCH/RODZINĘ ABY PISALI APELE W TEJ SPRAWIE!!!
cute_Peter
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 sie 2013, o 22:07


Powrót do Usługi na linii TP


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron