Odstapienie od umowy

Odstapienie od umowy

Postprzez Xwarrior 7 maja 2011, o 12:23

Czesc.
Opisze w skrocie moja sytuacje: przyszedl do mnie ostatnio przedstawiciel z netii i podpisalem umowe o internet+telefon+tv. Jednak okazalo sie ze facet troche mnie oszukal w zwiazku z ta umowa i generalnie mam zamiar od niej odstapic (zgodnie z prawem moge to zrobic w czasie do 10 dni od podpisania).

Jednak mam kilka pytan dotyczacych odstapienia od tej umowy:
- na umowie nie ma zadnej daty. jak więc mogę udowadniac, że nie minelo jeszcze 10 dni od podpisania?
- pani na infolinii twierdzi, ze aby odstapic moge wyslac list/faks a nawet maila. póki co wysłalem maila bo tak bylo najszybciej, ale chciałbym wysłać jeszcze np. faks. Ktoś wie jaki jest numer faks netii, i jak potwierdzić odbior tego faksu?
- myslalem też o osobistym pójsciu i zlozeniu rezygnacji z otrzymaniem jakiegoś potwierdzenia odbioru takiego wniosku. Tylko tu gdzie mieszkam jest tylko "Autoryzowany przedstawiciel netia". Czy taki 'przedstawiciel' może przyjąć ode mnie odstąpienie od umowy?

Dzieki za ewentualne odpowiedzi.
Xwarrior
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7 maja 2011, o 12:20

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez pomocnik 7 maja 2011, o 22:58

Witam, jestem tutaj nowy, mam nadzieje ze sie przydam, pracuje w netii w Dziale Reklamacji, tutaj moge wam szczerze pomagac, bo bedac w pracy jestem obligowany do zachowania pewnych warunkow.

Takze propo twojej rezygnacji, zgodnie z regulaminem netii masz 10 dni na rezygnacje, forma pisemna (najlepiej list) liczy sie data stempla na poczcie.
pomocnik
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7 maja 2011, o 22:54

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez mala 9 maja 2011, o 18:48

1. Nie zostawiaj rezygnacji w żadnym autoryzowanym punkcie ani u przedstawiciela. Zgodnie z regulaminem takie pisma trzeba dostarczyć do siedziby firmy. Nawet jeśli przedstawiciel stwierdzi, że przyjmie takie pismo, to potem musi je odesłać do netii faksem, mailem, listem.... często przyjmuje dokument i tego nie robi....

2. Jeżeli chcesz sprawdzić, czy pismo przyszło, to zadzwoń na infolinie 801 802 803. Możesz zapytać konsultanta o numer faksu, ja go niestety na chwile obecną nie pamiętam.

3. Jeżeli wysłałeś @ z odstąpieniem, które zawierało Twoje dane, numer umowy i podpis (czyli zeskanowany dokument z odstąpieniem), to zostanie przyjęte. Pamiętaj, że za datę dostarczenia takiego pisma uważa się datę wysyłki @ i nie ma na to wpływu to, czy konsultant odpisze po 2 czy po 48 godzinach ;)


pomocnik napisał(a):forma pisemna (najlepiej list) liczy sie data stempla na poczcie.


Jako osoba rozpatrująca reklamacje powinieneś wiedzieć, że liczy się data wpływu do Netii. Z tego względu odstąpienia najlepiej wysłać @ (liczy się data wysłania @) albo faksem (tutaj liczy się data wpływu faksu do Netii, ostatnio takie faksy są rejestrowane bardzo szybko i rzadko które giną, choć zaginięcia nadal się zdarzają, dlatego pewniejszy jest @).
mala
 
Posty: 54
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 16:25

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez pomocnik 15 maja 2011, o 14:49

liczy sie data stempla pocztowego dla nas, idziemy prokliencko, liczymy od daty stempla pocztowego
pomocnik
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7 maja 2011, o 22:54

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez mala 15 maja 2011, o 21:54

pomocnik napisał(a):liczy sie data stempla pocztowego dla nas,

Rozumiem, że tylko dla osób rozpatrujących reklamacje? I to w przypadkach, kiedy ta data jest znana.... Bo jak wiadomo koperta ze stemplem nie zawsze jest skanowana i wrzucana do "achiwum". Najczęściej skanowane jest samo pismo ze stemplem, które robimy kiedy pismo do nas trafi.

Zgodnie z regulaminem liczy się DATA WPŁYWU (patrz regulamin § 7 Zmiana ,rozwiązanie i wygaśnięcie Umowy pkt. 2). Takimi zasadami kierujemy się w Biurze Obsługi Klienta i tak też Klient jest informowany (zgodnie z regulaminem) Dlatego lepiej wysłać @, faksem...
mala
 
Posty: 54
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 16:25

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez daniel85 31 paź 2011, o 19:09

Pomocnik tam bałagan macie w tej firmie. Giną umowy, pisma rzekomo nie docierają, brak możliwości weryfikacji czy na infolinię dotarło zgłoszenie reklamacyjne, itd. itp.Złodzieje danych osobowych a Dawid Stolarczyk i Katarzyna Dawid Z Działu Reklamacji i Rozliczeń Abonenckich odznaczają się wyjątkowym brakiem kompetencji i profesjonalizmu.
daniel85
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31 paź 2011, o 18:35

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez roami 9 lis 2011, o 14:01

Witam

Ja tez mam problemy z Netia i byłabym bardzo wdzięczna za pomoc...
Umowę podpisałam 3 sierpnia, modem dostałam jakoś 10 sierpnia(dopiero) Z różnych powodów umowę chciałam zerwać. Zgodnie z umową miałam na to czas do 12 sierpnia. Dzień wcześniej zadzwoniłam na infolinię i tam babka mi powiedziała,że mogę to zrobić również drogą elektroniczną, ale nie, że ma to być skan z podpisem, więc wysłałam takiego maila z rezygnacją 12 sierpnia. I tu niespodzianka: dzień później dostaję wiadomość, że powinien to być skan albo umowę mogę rozwiązać listownie i że rezygnacja nie zostaje przyjęta. 14 sierpnia wysłałam poprawnie skonstruowany list(polecony +priorytet) z wszystkimi danymi. Jednak nie została ona uznana, bo oczywiście do Netii rezygnacja doszła dopiero 18 sierpnia. Teraz chcą zapłaty aktywacyjnej ,czyli ponad 180zł. Na nic się ma tłumaczenie, że na infolinii mnie źle poinformowano. Czy mogę żądać odsłuchania tej rozmowy i czy liczy sie data stempla pocztowego(tak by było najsprawiedliwiej) czy faktycznie data wpłynięcia do biura rezygnacji??? Bo na to nie mam wpływu.( i tak mnie dziwi, ze list priorytetowy dotarł dopiero po 4 dniach)
Bardzo proszę o pomoc osoby, które miały podobny problem albo kogoś kto wie jak anulować tę opłatę.


ps. modem odesłałam 12 sierpnia łacznie z mailem bez skanu. Na wszystko mam dowody nadania. Roami
roami
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9 lis 2011, o 13:39

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez mala 11 lis 2011, o 08:59

roami napisał(a):Witam

Ja tez mam problemy z Netia i byłabym bardzo wdzięczna za pomoc...
Umowę podpisałam 3 sierpnia, modem dostałam jakoś 10 sierpnia(dopiero) Z różnych powodów umowę chciałam zerwać. Zgodnie z umową miałam na to czas do 12 sierpnia. Dzień wcześniej zadzwoniłam na infolinię i tam babka mi powiedziała,że mogę to zrobić również drogą elektroniczną, ale nie, że ma to być skan z podpisem, więc wysłałam takiego maila z rezygnacją 12 sierpnia. I tu niespodzianka: dzień później dostaję wiadomość, że powinien to być skan albo umowę mogę rozwiązać listownie i że rezygnacja nie zostaje przyjęta. 14 sierpnia wysłałam poprawnie skonstruowany list(polecony +priorytet) z wszystkimi danymi. Jednak nie została ona uznana, bo oczywiście do Netii rezygnacja doszła dopiero 18 sierpnia. Teraz chcą zapłaty aktywacyjnej ,czyli ponad 180zł. Na nic się ma tłumaczenie, że na infolinii mnie źle poinformowano. Czy mogę żądać odsłuchania tej rozmowy i czy liczy sie data stempla pocztowego(tak by było najsprawiedliwiej) czy faktycznie data wpłynięcia do biura rezygnacji??? Bo na to nie mam wpływu.( i tak mnie dziwi, ze list priorytetowy dotarł dopiero po 4 dniach)
Bardzo proszę o pomoc osoby, które miały podobny problem albo kogoś kto wie jak anulować tę opłatę.


ps. modem odesłałam 12 sierpnia łacznie z mailem bez skanu. Na wszystko mam dowody nadania. Roami


Raczej nic nie zrobisz. Zgodnie z regulaminem rezygnacja/odstąpienie musi być złożone w formie pisemnej, czyli z podpisem. Można wysłać @, ale musisz wtedy zeskanować pismo.

Jeżeli chodzi o datę rezygnacji, to tutaj liczy się data wpływu listu do Netii lub data wysyłki skanu z rezygnacją na @. Rezygnacja jest tak naprawdę oświadczeniem i zgodnie z prawem oraz regulaminem Netii za dzień wypowiedzenia uznaje się datę wpływu pisma.

Następnym razem radzę po prostu składać wszelkie rezygnacje na piśmie. Praktycznie u każdego operatora, w bankach itp rezygnacje składa sie jako pismo z podpisem, tak więc nkażdy z nas powinien być do tego przyzwyczajony
mala
 
Posty: 54
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 16:25

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez bracho7 16 lis 2011, o 22:53

Wysłałem wymówienie pocztą (za zwrotnym poświadczeniem odbioru) , i teraz co dalej ? Czy dostanę jakieś potwierdzenie z netii , czy mam czekać aż ustawowy okres wypowiedzenia minie i wyłączą mi neta i telefon :?: :!:
bracho7
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 lis 2011, o 17:32

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez mala 17 lis 2011, o 20:01

bracho7 napisał(a):Wysłałem wymówienie pocztą (za zwrotnym poświadczeniem odbioru) , i teraz co dalej ? Czy dostanę jakieś potwierdzenie z netii , czy mam czekać aż ustawowy okres wypowiedzenia minie i wyłączą mi neta i telefon :?: :!:


odpowiedzi na rezygnacje nie są wysyłane. Chyba, że załączysz ją do @, to wtedy dostajesz wiadomość zwrotną

mozesz zadzwonic za jakis czas i zapytac czy wplynelo
mala
 
Posty: 54
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 16:25

Następna strona

Powrót do Usługi na linii (przewodowej) Netii


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron