Odstapienie od umowy

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez urban787 23 lis 2011, o 09:44

POMOCY.Wczoraj dostałem sms-a z info że włączają mi usługę HBO GO.Usługę,której nigdy nie zamawiałem!.Owszem,dzwoniła do mnie konsultantka z netii,proponując mi tv cyfrową.Zgodziłem się wypróbować tą usługę(okres próbny).I przez 2 tygodnie cisza.Nie przyszedł dekoder,nikt nie dzwonił.W międzyczasie zadzwoniłem do działu technicznego netii,i powiedziano mi,że moja linia nie spełnia wymagań do przesyłu sygnału tv.Ok,zapomniałem o sprawie.A tu wczoraj dostaję sms-a,że włączają mi HBO-goi numer do aktywowania usługi.Dzisiaj z rana zadzwoniłem na infolinie netii z prośbą o wyjaśnienie całej sytuacji.Powiedziałem również,że żądam wyłączenia tej usługi,ponieważ jaj nie zamawiałem,i mnie ona nie interesuje.Pani konsultantka(bardzo miła.nic do niej nie mam)powiedziała mi, że na moje życzenie wyłącza mi tą usługę. I teraz moje pytanie:czy to wszystko,co moge zrobić w tej sprawie? Czy jeszcze jakieś pismo?Pomóżcie w miarę szybko,bo czas działa na moją niekorzyść.
urban787
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 15:23

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez mala 27 lis 2011, o 00:39

urban787 napisał(a):POMOCY.Wczoraj dostałem sms-a z info że włączają mi usługę HBO GO.Usługę,której nigdy nie zamawiałem!.Owszem,dzwoniła do mnie konsultantka z netii,proponując mi tv cyfrową.Zgodziłem się wypróbować tą usługę(okres próbny).I przez 2 tygodnie cisza.Nie przyszedł dekoder,nikt nie dzwonił.W międzyczasie zadzwoniłem do działu technicznego netii,i powiedziano mi,że moja linia nie spełnia wymagań do przesyłu sygnału tv.Ok,zapomniałem o sprawie.A tu wczoraj dostaję sms-a,że włączają mi HBO-goi numer do aktywowania usługi.Dzisiaj z rana zadzwoniłem na infolinie netii z prośbą o wyjaśnienie całej sytuacji.Powiedziałem również,że żądam wyłączenia tej usługi,ponieważ jaj nie zamawiałem,i mnie ona nie interesuje.Pani konsultantka(bardzo miła.nic do niej nie mam)powiedziała mi, że na moje życzenie wyłącza mi tą usługę. I teraz moje pytanie:czy to wszystko,co moge zrobić w tej sprawie? Czy jeszcze jakieś pismo?Pomóżcie w miarę szybko,bo czas działa na moją niekorzyść.


Nic więcej nie musisz robic.

Dekodera nie dostałeś bo HBO GO to dostęp do serwisu hbogo.pl, na którym możesz oglądać filmy, seriale itp. Pierwszy miesiąc jest płatny tylko 1 zł i możesz w jego trakcie zrezygnować z usługi bez żądnych konsekwencji.

Gdybyś chciał móc oglądać te filmy na telewizorze musiałbyś skorzystać z HBO GO TV. Wtedy dostajesz specjalne urządzenie, ale nie masz możliwości na rezygnację podczas pierwszego miesiąca. Umowa od razu jest zawierana na czas określony.

Umowy są zawierane przez telefon ta więc trzeba po prostu uważać na to co się mówi ;)
mala
 
Posty: 54
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 16:25

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez syzo 24 gru 2011, o 14:30

Nic więcej nie musisz robic.

Dekodera nie dostałeś bo HBO GO to dostęp do serwisu hbogo.pl, na którym możesz oglądać filmy, seriale itp. Pierwszy miesiąc jest płatny tylko 1 zł i możesz w jego trakcie zrezygnować z usługi bez żądnych konsekwencji.

Gdybyś chciał móc oglądać te filmy na telewizorze musiałbyś skorzystać z HBO GO TV. Wtedy dostajesz specjalne urządzenie, ale nie masz możliwości na rezygnację podczas pierwszego miesiąca. Umowa od razu jest zawierana na czas określony.

Umowy są zawierane przez telefon ta więc trzeba po prostu uważać na to co się mówi ;)



Podczas pierwszego miesiąca może zrezygnować, ale jeżeli będzie 7 dni bądź mniej do końca okresu próbnego odstąpienie z HBO GO będzie równało z opłatą wyrównawczą za aktywacje :)
HBO GO Jest usługą gdzie jako jedną z nielicznych można wyłączyć dzwoniąc na infolinie a pozostałe niestety pisemnie. W twoim przypadku już nie ma czym się martwić.
syzo
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 gru 2011, o 13:41

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez michu1436 16 mar 2012, o 21:51

Nie chciałem zakładać osobnego tematu więc piszę tutaj. Pod koniec lutego drogą telefoniczną postanowiłem podwyższyć internet do 20 mb/s, zamówić dekoder i zrezygnować z telefonu. Wszystko przebiegło prosto, łatwo i przyjemnie. Poinformowano mnie, że dostanę podstawowy pakiet programów. 15 marca miało dojść do zmiany łącza i tak się stało. Dzisiaj ( 16 marca ) dostarczono mi dekoder i o dziwo znalazł tylko 11 programów. Dzwoniąc do netii konsultant mnie poinformował, że więcej w moim rejonie nie będzie programów ( same centrum Katowic ) i przy okazji pytając się o odłączenie telefonu dowiedziałem się, że nie jest to możliwe więc zostałem oszukany. Ostatecznie chciałem zrezygnować ze wszystkiego i moje pytanie jest następujące - od kiedy jest naliczany czas do odstąpienia ( 10 dni ) ? Od momentu zawarcia umowy telefonicznie czy od momentu uruchomienia usług ?
michu1436
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 mar 2012, o 21:34

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez Mena 25 lip 2012, o 11:08

Witam! Piszę ku przestrodze innych.Otóż w lipcu tego roku zaproponowano mi przedłużenie umowy (od sierpnia). Wahałam się, gdyż TP również składała mi propozycje. Jednak konsultanci firmy Netia nagabywali mnie telefonicznie kilka razy w ciągu kolejnych kilkunastu dni. Przekonała mnie oferta, że otrzymam prędkość 20MG/s. Nadszedł sierpień. I szok! Internet w ogóle nie działa przez kilka dni.Dzwonię do Netii. Konsultantka informuje mnie, że to moja wina, że mam zły ruter (TP Link), kolejny telefon to, że mam go skonfigurować. Wynajmuję informatyka: ruter jest dobry, konfiguracja prawidłowa. Kolejne zgłoszenie o awarii. Po kilku dniach pojawia się monter, który informuje mnie, że taka prędkość na tym terenie nie jest możliwa do uzyskania. Oszukano mnie! Zaproponowano mi usługę, z której nie mogę skorzystać! Dodatkowo pani konsultantka inormuje mnie, że nie mogę odstąpić od umowy, gdyż od rozmowy telefonicznej, podczas której zgodziłam się na przedłużenie umowy, minęło 10 dni. Nieważne, że umowa była zawarta w lipcu. Co za absurd! Przecież w lipcu nie mogłam przewidzić, że internet nie będzie działał na warunkach zaproponowanej umowy. Czuję się oszukana. Składam skargę do rzecznika praw konsumntów. Będę antyreklamą tej firmy. Nigdy, przenigdy nie skorzystam z ich jakichkolwiek propozycji. Pozdrawiam!
Mena
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 10:36

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez AlaAlishia 27 sie 2012, o 17:59

Witam, ja również mam pewien problem z Netia...
chciałam zamówić usługę internet+HBO GO tylko i wyłącznie i dzwoniąc do pierwszego konsultanta powiedziano mi, że muszę mieć usługę również telefoniczną z racji na to, że Netia korzysta z linii TP oraz pytając konsultanta o to kiedy będzie podłączony i aktywny internet powiedziano mi że do 2 tyg.
Po jakimś czasie została przysłana umowa i mieliśmy czekać na instrukcje dane nam przez Netię. Minęły 2 tyg. i zadzwoniłam znów, ponieważ nie dostałam żadnej informacji od Netii i znów termin został przedłużony o 2 tygodnie, i to samo znów się powtórzyło po 2 tyg... Po paru dniach pojawił się pierwszy technik, aczkolwiek źle podłączył kabel, po nim był następny z tym samym rezultatem i dopiero przy wizycie 3 technika kabel został dobrze podłączony (!).
PWszystko byłoby ok, ale po pierwszym tyg. ruter zaczął "sprawdzać połączenia z internetem" co godzinę z zegarkiem w ręku. Zgłosiłam problem, konsultant coś pogmerał i powiedział, że z jego str to wszystko i że wszystko jest ok, a po pół godz.- znów to samo!
Stwierdziłam, że może sprzęt wadliwy i miałam zamiar kupić ruter TP Link lub Dlink (doczytałam się w internecie, że po zmianie rutera nie powinno być problemu), aczkolwiek zanim zdążyłam to zrobić musiałam się przeprowadzić. I tu pojawiły się schody...
Zadzwoniłam do N. z prośbą o przeniesienie usługi i od konsultanta dowiedziałam się, że za przeniesienie usługi nie poniosę żadnych kosztów i przy okazji dowiedziałam się, że pakiet z telefonem nie był konieczny, a więc zostałam celowo wprowadzona w błąd i naciągnięta na usługę telefoniczną(!) przez pierwszego konsultanta, której nie chciałam.
Podczas rozmowy z konsultantem, z którym rozmawiałam na temat przeniesienia usługi dowiedziałam się, że nie ma żadnych problemów, przeniesienie jest możliwe, aczkolwiek zmieniony zostanie numer telefonu (przeniesienie usługi miało potrwać ok 21-26dni). Z racji iż miała być tylko zmiana lokalizacji spodziewałam się jedynie aneksu do umowy, ku mojemu zaskoczeniu przyjechał do mnie kurier z nową umową identyczną jak poprzednia z tą tylko różnicą - innym adresem. Mimo zdziwienia nie podejrzewałam, że coś jest nie tak i stwierdziłam, że tam musi być. Podpisałam umowę. Po kilku dniach zadzwoniła do mnie konsultantka z N. pytając mnie, czy zgadzam się na zmianę nr tel. (miało to związek ze zmianą numeru kierunkowego), wiedząc o tym, że zmieniła się moja numeracja telefoniczna wyraziłam zgodę. Dziś dowiedziałam się, że muszę zapłacić kolejny raz za podłączenie usługi, dostałam na nowo drugi zestaw (ruter+HBO GO) i zostałam poinformowana, że mam zapłacić 51 zł za poprzedni miesiąc (mimo, że nie mam internetu, bo jeszcze go nie podłączono). Co mam zrobić w takiej sytuacji? Nie chcę znowu płacić za to samo, tym bardziej, że dzwoniąc na 801 dowiedziałam się, że za natychmiastowe zerwanie umowy musiałabym zapłacić poza rachunkiem za poprzedni miesiąc 728zł. Oczywiście można pisać reklamację, ale moim zdaniem jest to walenie głową w mur, bo zawsze znajdą jakieś "ale", które przewidzieli w umowie, poza tym próba ponownego założenia internetu w nowej lokalizacji nie bardzo mi się widzi z racji na ponowne problemy i długi okres założenia łącza. Co zrobić w takiej sytuacji, żeby zapłacić jak najmniej lub wymusić od operatora żeby sam rozwiązał umowę?
Pomocy!
AlaAlishia
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 sie 2012, o 17:07

Re: Odstapienie od umowy? Zapomnij!

Postprzez supergość 6 wrz 2012, o 22:08

UWAGA!! Usługi Netii to pułapka! Nie dowiesz się gdzie mają swoje siedziby,reklamacja tylko pisemna.Niekompetencja pracowników jest wprost porażająca,przeszkoleni są jedynie w zakresie ściągania klienta oszustwem ,kłamstwem i obłudą.Pięknie słodzą i..zaniżają ceny.Oferowanej promocji ,w oferowanej cenie nie otrzymasz,bo takowej nie ma -jest droższa ,a o tym co naprawdę zamówiłeś i za ile decyduje...konsultant!Dowiadujesz się o tym dopiero wówczas, gdy kurierowi podpiszesz przesyłkę,, dot zapoznania się proponowaną usługą",która okazuje się...umową!I W tym momencie jesteś ugotowany, mają cię i robią z tobą co chcą.Dowiadujesz się,że jesteś idiotą,nie pamiętasz co zamawiałeś i za ile,a w ogóle o co kaman, o kilkadziesiąt zł różnicy w cenie,o ofertę,której nie chcesz?Próbuj z tego wybrnąć-powodzenia,za dwa lata masz taką szansę!Cytuję kilka opinii o Netii:Totalna nieodpowiedzialność, lekceważenie i niekompetencja.Z takim chamstwem i ignorancją w stosunku do klienta dawno nie miałam kontaktu.Niejasne umowy, nieuczciwy telemarketerzy i konsultanci,godzinami trzymaja klienta na linii/płatnej/ i robią z człowieka durnia.Z Netią jest jak z dawnym Związkiem Radzieckim: wejść można, ale z wyjściem dużo gorzej ..Netia postanowiła dać nam nauczkę i "tak długo kochać nas, aż my ich pokochamy.Nawet gdyby mi proponowali swoje usługi za darmo już nigdy do nich nie pójdę...To chyba o czymś świadczy...Po prostu od Netii trzeba trzymać się daleko i przestrzegać innych!!!Niestety ,padłem ich ofiarą,bo nie zajrzałem np do internetu...
supergość
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 21:53

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez agama90 8 sty 2013, o 12:54

Ja też mam pytanie.Podpisałam umowę z Netią na telefon, internet i na początku grudnia. Ponieważ byłam w UPC musiałam mieć miesięczny okres wypowiedzenia. Uzgodnione jest na umowie że usługa z Netii zostanie włączona od 1 lutego.Wczoraj to jest 7 stycznia kurier przyniósł 2 paczuszki.Jedna była rozerwana i nie tylko folia z zewnątrz choć to było tak założone że nie widać było na pierwszy rzut oka bo oglądałam specjalnie czy nie jest naruszona ale i pudełko w środku.O ile wiem mam prawo do sprzętu zapakowanego i nie otwartego. Wczoraj zadzwonił tez technik aby się umówić na podłączenie. Umówił się na jutro czyli na 9 stycznia. Zadzwoniłam do Netii z reklamacją. Pan chciał wiedzieć co jest w tym rozerwanym pudełku. I wszystkie sprzęty jakie mają być były i poinformował mnie że on nie wie czemu to było rozerwane bo nie powinno być ale mi podłączą i się sprawdzi czy działa.Masakra.
A więc podłączą jutro i mam już płacić za styczeń w Netii.Poinformowałam konsultanta że umowa była inna i jakby co to nie wpuszczę technika i tyle.Więc mi rzekł że to moja sprawa a płacić i tak będę musiała.Napisałam pismo oczywiście z info że za styczeń nie zapłacę.I teraz moje pytanie czy ja mogę w jakikolwiek sposób wymówić tą umowę podpisaną na 24 m-ce.Skoro są takie problemy już teraz przed włączeniem usługi to co będzie dalej.Odrazu mówię że 10 dni minęło,że zostałam poinformowana o możliwości odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni.Już teraz mam dość tej firmy i jak sobie pomyślę że będę musiała z się z nimi męczyć 2 lata to po prostu groza :|
agama90
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8 sty 2013, o 12:27

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez Kelso 10 sty 2013, o 13:00

agama90 napisał(a):Ponieważ byłam w UPC musiałam mieć miesięczny okres wypowiedzenia. Uzgodnione jest na umowie że usługa z Netii zostanie włączona od 1 lutego.


Rozumiem, że masz już umowę na papierze i taki właśnie termin rozpoczęcia świadczenia usług przez Netię na niej figuruje? Jeśli tak jest - Netia nie może pobierać opłat za okres wcześniejszy. Jeśli jednak podpisałaś umowę w której termin rozpoczęcia jest wcześniejszy - Twój błąd - trzeba było nie podpisywać i odesłać kuriera z kwitkiem. Jeśli umowa została zawarta "przez telefon" - złóż reklamację i zażądaj odsłuchania taśmy z nagraniem rozmowy.
Kelso
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 sie 2012, o 08:33

Re: Odstapienie od umowy

Postprzez agama90 13 lut 2013, o 13:28

Ja chciałam oficjalnie podziękować szanownej Pani Netii.Dzięki Tobie jestem teraz "zero jedynkowo" mobilna tzn mam tylko komórkę i z nią utrzymuje kontakt ze światem.Wszytko inne szlag trafił dzięki tobie szanowna Pani.Nie mam internetu,telewizji i telefonu stacjonarnego.Umowa zerwana na szczęście bo macie konsultantów którzy gadają bzdury z księżyca.Dodatkowe koszty będą za podłączenie ponowne do mediów w innej firmie, nerwy ciut zszargane, pochwała tylko dla techników Netii bo to chyba jedyni porządni ludzie w Pani firmie.

PS.A musicie wiedzieć że mimo że minął od podpisania umowy ponad miesiąc to bardzo szybciutko zgodzili się na zerwanie umowy.Przed nami w tym samym dniu zrezygnowało z ich usługi 4 klientów od tego samego konsultanta.Nie udało się cuś chłopinie i tyle. Na szczęście rozwód przeszedł szybko i bezboleśnie :D Trzymajcie się jak najdalej,nie dajcie się zwodzić urokowi tej Pani bo w środku zgroza...
agama90
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8 sty 2013, o 12:27

Poprzednia strona

Powrót do Usługi na linii (przewodowej) Netii


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron