Jak zerwać umowę

Jak zerwać umowę

Postprzez Ania1964 25 maja 2017, o 16:52

Umowa podpisana. Od wtorku nie mam ani tv ani internetu ponieważ zwiększają przepustowość. Do dziś miał być kurier z nowym sprzętem. Nie dotarł. Dzwoniłam na infolinię i zapytałam dlaczego najpierw mi dołączyli usługi a dopiero teraz ma być kurier. Czy nie powinno być tak że dostaję nowy sprzęt i dopiero zmieniają mi przepustowość? Pani powiedziała że mam rację, ona nie wie dlaczego ale może mi powiedzieć że kurier bedzie dopiero w przyszlym tyg bo nie wie dlaczego jeszcze nie wysłali sprzętu... Dodam ze od momentu podpisania umowy tj 04.05 do dzis tv i internet mialam tylko tydzien... Chciała bym rozwiązać umowę z ich winy. Minął prawie miesiąc a ja dalej bez uslug. Da się to jakos szybko zrobic? Dzięki za odp.
Ania1964
 
Posty: 1
Dołączył(a): 25 maja 2017, o 16:42

Powrót do Usługi na linii (przewodowej) Netii


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron