Jak Netia nas robi w konia przy przedłużaniu umowy + pomoc

Jak Netia nas robi w konia przy przedłużaniu umowy + pomoc

Postprzez mierek 23 cze 2014, o 23:04

Witam

do tej pory płaciliśmy za Internet + Telefon lekko ponad 100 złotych miesięcznie.

Z telefonu stacjonarnego nigdy nie korzystaliśmy, ale jeśli byśmy za ten telefon nie płacili, to musielibyśmy płacić za utrzymanie łącza, co summa summarum dałoby podobną kwotę.

Tak było do tej pory.

Teraz jednak mamy możliwość (chyba) korzystania z usług Netii na łączu LLU (przynajmniej tak jest napisane w naszej nowej umowie, której jeszcze nie podpisaliśmy). LLU to są łącza Netii, prawda?

Konsultant zaproponował nam pakiet Internet + Telefon + Telewizja, za który to pakiet będziemy płącić coś 84,99 zł miesięcznie, czyli mniej niż do tej pory. Dodatkowo dostaniemy router i jakieś urządzenie do oglądania telewizji. Żyć nie umierać. Ale jakie było nasze rozczarowanie, kiedy weszliśmy na stronę Netia.pl i zobaczyliśmy, że każdy, nawet ten, który płaci najniższy abonament za Internet dostaje tylko, co my + tablet Pentagram o wartości około 300 zł za jedyną złotówkę. A my, co? A może to jest tylko prezent dla nowych klientów i nas, klientów, którzy od kilku lat są abonentami on nie dotyczy? Jak to jest?

W każdym razie, jestem strasznie rozczarowany.

Nie ma tabletu... No i ta opłata za telefon stacjonarny, z którego nie korzystamy... Konsultant wmawiał nam, że koniecznie musimy płacić za telefon, bo inaczej dołożą nam opłaty za utrzymanie łącza, a na umowie jak wół jest napisane, że łącze to LLU, czyli równie dobrze mogliśmy nie brać tego telefonu i nic nie płacić za utrzymanie łącza. Dobrze mówię?

Czy możemy zrezygnować z tej, niekorzystnej dla nas oferty, którą zamówiliśmy przez telefon i przedłużyć umowę przez internet z tabletem Pentagram za 1 zł i bez konieczności brania telefonu oraz konieczności utrzymywania łącza?

Jak się zgrabnie wycofać z tej oferty, którą zamówiliśmy przez telefon (nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów) i jednocześnie przedłużyć umowę przez internet na korzystniejszych warunkach?

Sprzęt od kuriera jeszcze nie odebrany, ale rejestracja w usłudze HBO GO już jest...

Pozdrawiam
Mirerek
mierek
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23 cze 2014, o 23:01

Re: Jak Netia nas robi w konia przy przedłużaniu umowy + pomoc

Postprzez daboni 5 cze 2015, o 13:10

zależy kiedy była podpisywana umowa. Jeżeli do 14 dni, to jako osoba fizyczna możesz od niej odstąpić na podstawie Prawa Konsumenckiego. Ale pamiętaj, że ten tablet, to taki bez szału jest... Pamiętam, że Orange też dawało tablet jako prezent i więcej z nim było problemu niż radości... ;-P

Powodzenia :-)
daboni
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5 cze 2015, o 12:50


Powrót do Usługi na linii TP


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron